Anerbjergvej 27, 6893 Hemmet

Madlavning

</div>
<div class='container'>

Du lærer forskellige færdigheder inden for faget madlavning. Teoretisk og praktisk viden om hygiejne, ernæring, sikkerhed i køkkenet, kultur, samarbejde, samt de forskellige madlavningsteknikker. Vi tager udgangspunkt i det du kan, og giver dig chancen for at lære meget mere.

Gruppearbejde er udgangspunktet for undervisningen, hvor hver gruppe får et ansvarsområde i timen. Der er aldrig mere end 8 elever på holdet, og der bliver taget hensyn til elevernes egne evner i madlavning, og teorien er som oftest flettet direkte ind i den praktiske del af timerne.

Vi laver al slags mad, lige fra gryderetter, farsretter, italiensk mad, græsk mad og til traditionel dansk mad. Ofte er retterne tilsat et moderne twist, som gør den optimal til undervisningen og spændende at lave.

</div>