Anerbjergvej 27, 6893 Hemmet

Guitar

</div>
<div class='container'>

Hver elev har sin egen personlige guitar med til timen.
Denne guitar er enten skolens eller en man selv har medbragt hjemmefra.
I undervisningstimen lærer man om guitarens opbygning, funktion og tekniske færdigheder.
Der læres og øves akkorder, rytmer og teknikker som kan bruges til at spille mangeartede og forskellige sange.
Det forventes, at hver enkelt elev øver sig i løbet af ugen, så man ikke kommer til næste undervisningstime uforberedte og slet ikke har arbejdet med guitaren i den mellemliggende periode.
De sange og melodier som bliver indarbejdet bliver over tid til et repertoire som evt. kan fremvises til en fællessamling eller til et forældrearrangement.
Det er et mål, at blive fortrolig med guitaren som et instrument og at lære at kunne anvende den som et redskab til at frembringe musik og derved ledsage/støtte f.eks. fællessang, solosang og lignende.
Det er et delmål, at overvinde sig selv og turde fremføre et indøvet guitar musikstykke foran et publikum.

</div>