Anerbjergvej 27, 6893 Hemmet
<div class='container'>

Man kan danne sig et godt indtryk ved at læse om vores efterskole, men oftest er det bedst selv at komme forbi og se/opleve, hvordan det er at være elev på Sdr. Bork Efterskole. Du kan komme til en rundvisning på Sdr. Bork Efterskole, og få en snak om, og indblik i hvad det vil sige at være elev på Sdr. Bork Efterskole.

På Sdr. Bork Efterskole ansøges om optagelse på følgende måde:

• Skolen kontaktes enten på telefon 75280016, mail info@sbe.dk eller ved at udfylde kontaktformularen her på hjemmesiden, så kontakter viceforstander Pernille Jørgensen jer. Der kan lægges en besked ved sekretæren hvis hun ikke er at træffe. Pernille vil så ringe tilbage
  • Eleven skal have en udtalelse fra PPR (en PPV) og fra nuværende skole eller have modtaget specialundervisning for at blive optaget på Sdr. Bork Efterskole.
  • Alle kommende elever inviteres til en personlig rundvisning på skolen, denne rundvisning og samtale varer ca. 1 ½ time. Det er viceforstander Pernille Jørgensen der står for rundvisningerne.

Skulle du have nogle generelle spørgsmål, skal du være hjertelig velkommen til ringe til skolens kontor, der står klar til at besvare dine spørgsmål.

Kontakt Sdr Bork Efterskole for at blive elev

Kontakt info